Created by OWEXX

Žemės valdos projektai

Žemės valdos projektai

Jei norite pertvarkyti jau turimą žemės sklypą, pakeisti jo paskirtį ar atlikti kitus žemėtvarkos darbus, kreipkitės į „Geoline“ komandą.

Žemės valdos projektus tiek mieste, tiek ir kaimiškose vietovėse įgyvendiname greitai ir skirdami išskirtinį dėmesį kiekvienam klientui, nes puikiai suvokiame, jog žemės sklypų tvarkymas galimai yra tolimesnių planų, susijusių su statybomis ar kita svarbia veikla, dalis.

Taip pat profesionaliai išsprendžiame klausimus, susijusius su žemės atsidalinimu. Nustatome ir keičiame pagrindinę žemės naudojimo paskirtį ir žemės sklypo naudojimo būdus.
 

Mūsų žemėtvarkininkų teikiamos paslaugos

  • sklypo formavimo pertvarkymo projektai;
  • žemėtvarkos projektai;
  • žemės sklypų sujungimas;
  • žemės sklypų padalijimas;
  • žemės sklypų suformavimas;
  • pagrindinės žemės naudojimo paskirties keitimas;
  • žemės sklypų pertvarkymas.

Amalgamacija – tai nekilnojamojo daikto pertvarkymo būdas, kai vieno nekilnojamojo daikto dalis atidalijama nesuformuojant atskirojo nekilnojamojo daikto ir sujungiama su greta esančiu nekilnojamuoju daiktu.

Žemėtvarkos projektas rengiamas

  • kai žemės sklypai padalijami, atidalijami, sujungiami ar perdalijami;
  • kai pagal detaliojo plano, kuriame numatomi tik žemės sklypų formavimo ir (ar) pertvarkymo principai, nustatytus teritorijos naudojimo reglamentus suformuojami nauji žemės sklypai arba pertvarkomos esamų žemės sklypų ribos vadovaujantis detaliajame plane numatytais žemės sklypų formavimo ir (ar) pertvarkymo principais ir nustatoma ar keičiama pagrindinė žemės naudojimo paskirtis ir (ar) žemės sklypo naudojimo būdas (-ai);
  • kai formuojami valstybinės žemės sklypai esamoms susisiekimo komunikacijoms, aikštėms ir kitoms viešosioms erdvėms, kapinėms, paplūdimiams, parkams, skverams ir kitiems želdynams eksploatuoti, kultūros paveldo objektų užimtoms teritorijoms;
  • kai formuojami žemės sklypai esamiems statiniams eksploatuoti pagal Nekilnojamojo turto kadastre įrašytą jų tiesioginę paskirtį;
  • kai formuojami nauji valstybinės žemės sklypai;
  • kai įsiterpęs valstybinės žemės plotas Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka ir atvejais sujungiamas su besiribojančiu žemės sklypu, jeigu laisvoje valstybinėje žemėje negalima suformuoti racionalaus dydžio ir ribų žemės sklypo;
  • kai keičiama pagrindinė žemės naudojimo paskirtis ir (ar) žemės sklypo naudojimo būdas (-ai), jeigu tai neprieštarauja savivaldybės ar jos dalies bendrajam planui.

Žemės tvarkymo projektai

Žemės tvarkymo projektai rengiami privačių asmenų bei valstybės valdomiems sklypams. Šis procesas svarbus ne tik pagrindiniams interesantams, bet ir daro įtaką konkrečių vietovių plėtrai, kuri privalo būti vykdoma pagal atsakingų institucijų numatytus reglamentus.

Rengiant projektą

  • formuojami nauji valstybinės žemės sklypai;
  • pertvarkomi žemės sklypai;
  • padalijant į du ar daugiau žemės sklypų;
  • atidalijant bendrosios dalinės nuosavybės teise turimų žemės sklypų dalis ir suformuojant atskirus žemės sklypus;
  • sujungiant kelis bendras ribas turinčius tos pačios pagrindinės žemės naudojimo paskirties žemės sklypus į vieną;
  • pakeičiant gretimų tos pačios pagrindinės žemės naudojimo paskirties žemės sklypų ribą ar ribas (perdalijimas), kai žemės sklypo (-ų) dalis (-ys) atidalijama (-os) nesuformavus atskiro žemės sklypo (-ų) ir sujungiama (-os) su gretimu žemės sklypu;
  • nustatoma ir keičiama pagrindinė žemės naudojimo paskirtis ir (ar) žemės sklypo naudojimo būdas (-ai);
  • įsiterpęs valstybinės žemės plotas sujungiamas su besiribojančiu žemės sklypu, jeigu laisvoje valstybinėje žemėje negalima suformuoti racionalaus dydžio ir ribų žemės sklypo;
  • siūlomi nustatyti ar panaikinti žemės servitutai*;
  • siūlomos nustatyti ar panaikinti specialiosios žemės ir miško naudojimo sąlygos;
  • numatomas miško žemės pavertimas kitomis naudmenomis.

Servitutas* yra daiktinė teisė, Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) (toliau – CK) 4.111 straipsnio 1 dalyje apibrėžiama kaip teisė į svetimą nekilnojamąjį daiktą, suteikiama naudotis tuo svetimu daiktu (tarnaujančiuoju daiktu), arba to daikto savininko teisės naudotis daiktu apribojimas, siekiant užtikrinti daikto, dėl kurio nustatomas servitutas (viešpataujančiojo daikto), tinkamą naudojimą. Pagal CK 4.124 straipsnio 1 dalies nuostatas servituto nustatymo pagrindai yra: 1) įstatymai, 2) sandoriai, 3) teismo sprendimas ir 4) įstatymo numatytais atvejais – administracinis aktas. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos žemės įstatymo (Žin., 1994, Nr. 34-620; 2004, Nr. 28-868) 23 straipsnio 1 dalimi, minėti servitutų nustatymo pagrindai taikomi ir žemės servitutams.
 
Nekilnojamo turto plėtra bei jos planavimas yra svarbus ne tik individualiame, bet ir valstybės lygmenyje. Žemės plėtros projektai dažnai susiję su valstybinės žemės pertvarkymu, o itin svarbu akcentuoti tai, kad šie procesai turi vykti skaidriai ir atitikti visus teisės reglamentus. Turėdami beveik dvidešimties metų darbo patirtį galime drąsiai pabrėžti, kad visad laikomės aukščiausių skaidrumo ir profesionalumo standartų ir savo pavyzdžiu ir kasdieniniais darbais griauname mitus apie galimą neskaidrumą žemėtvarkos srityje.

Jei planuojate statybas, norite performuoti ar pasidalinti sklypus visus, visus žemės valdos projektavimo klausimus turėsite patikėti profesionalams. Siūlome savo kaip patikimo partnerio paslaugas, o visais kilusiais klausimais kreipkitės jau dabar.

Servitutas* yra daiktinė teisė, Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) (toliau – CK) 4.111 straipsnio 1 dalyje apibrėžiama kaip teisė į svetimą nekilnojamąjį daiktą, suteikiama naudotis tuo svetimu daiktu (tarnaujančiuoju daiktu), arba to daikto savininko teisės naudotis daiktu apribojimas, siekiant užtikrinti daikto, dėl kurio nustatomas servitutas (viešpataujančiojo daikto), tinkamą naudojimą. Pagal CK 4.124 straipsnio 1 dalies nuostatas servituto nustatymo pagrindai yra: 1) įstatymai, 2) sandoriai, 3) teismo sprendimas ir 4) įstatymo numatytais atvejais – administracinis aktas. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos žemės įstatymo (Žin., 1994, Nr. 34-620; 2004, Nr. 28-868) 23 straipsnio 1 dalimi, minėti servitutų nustatymo pagrindai taikomi ir žemės servitutams.

Nekilnojamo turto plėtra bei jos planavimas yra svarbus ne tik individualiame, bet ir valstybės lygmenyje. Žemės plėtros projektai dažnai susiję su valstybinės žemės pertvarkymu, o itin svarbu akcentuoti tai, kad šie procesai turi vykti skaidriai ir atitikti visus teisės reglamentus. Turėdami beveik dvidešimties metų darbo patirtį galime drąsiai pabrėžti, kad visad laikomės aukščiausių skaidrumo ir profesionalumo standartų ir savo pavyzdžiu ir kasdieniniais darbais griauname mitus apie galimą neskaidrumą žemėtvarkos srityje.

Jei planuojate statybas, norite performuoti ar pasidalinti sklypus visus, visus žemės valdos projektavimo klausimus turėsite patikėti profesionalams. Siūlome savo kaip patikimo partnerio paslaugas, o visais kilusiais klausimais kreipkitės jau dabar.

Paslaugos

Verslui

Kadastriniai (geodeziniai) sklypų matavimai, statinių kadastriniai matavimai, topografinės nuotraukos, detalieji planai, žemės valdos projektai, kaimo plėtros žemėtvarkos projektai, statinių kontrolės-geodezinės nuotraukos, statinių nužymėjimas ir kita – tai mūsų kasdienis darbas, kurį atliekame kokybiškai, sutartu laiku ir už prieinamą kainą.

Visos pateiktos kainos yra orientacinės ir be PVM. Kreipkitės jau dabar ir mes greitai pasiūlysime optimaliausius sprendimus.

Daugiau

Vilnius

UAB “VILNIAUS GEODEZIJOS LINIJA”
Perkūnkiemio g. 4A, Vilnius LT-12128

Įmonės kodas 304766501
PVM kodas: LT100011543917

A.S.: LT764010051004222796
Bankas: Luminor Bank AB

El. paštas vilnius@geoline.lt
Mob. +370 670 88276

Šiauliai

UAB “GEODEZIJOS LINIJA”
Tilžės g. 82A, Šiauliai LT-78123

Įmonės kodas 302641399
PVM kodas: LT100008559715

A.S.: LT524010044200942376
Bankas: Luminor Bank AB

El. paštas siauliai@geoline.lt
Mob. +370 600 22380